Profile
- Strategic Communication in ChinaZerfaß, AnsgarDuration: 01/2018 – 12/2018Involved organisational units of Leipzig University: Strategische Kommunikation
- Communication Management 2018 (BdP study on the profession)Bentele, GünterDuration: 01/2018 – 12/2018Funded by: Sonstige private HandInvolved organisational units of Leipzig University: Strategische Kommunikation
- PR Museum on the InternetBentele, GünterDuration: 01/1995 – ongoingFunded by: Stiftungen InlandInvolved organisational units of Leipzig University: Strategische Kommunikation
- Zerfaß, A.; Bentele, G.; Sherzada-Rohs, M.Unternehmenskommunikation aus der Perspektive von Top-Managern und Kommunikatoren: Ein Vergleich.In: Hoffjann, O.; Seidenglanz, R. (Eds.)Allmächtige PR, ohnmächtige PR: Die doppelte Vertrauenskrise der PR. Wiesbaden: Springer VS. 2018. pp. 197–221.
- Zerfaß, A.Wertschöpfung (durch Kommunikation)In: Fröhlich, R.; Szyszka, P.; Bentele, G. (Eds.)Handbuch der Public Relations : Wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln (3. Auflage). Wiesbaden: Springer VS. 2015. pp. 1160–1161.
- Zerfaß, A.Kommunikations-ControllingIn: Fröhlich, R.; Szyszka, P.; Bentele, G. (Eds.)Handbuch der Public Relations : Wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln. Wiesbaden: Springer VS. 2015. pp. 1120–1121.
- Zerfaß, A.Kommunikations-Controlling: Steuerung und WertschöpfungIn: Fröhlich, R.; Szyszka, P.; Bentele, G. (Eds.)Handbuch der Public Relations : Wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln. Wiesbaden: Springer VS. 2015. pp. 715–738.
- Ebert, J.; Keßler, S.; Volk, S. C.Akzeptanz durch Transparenz?In: Bentele, G.; Bohse, R.; Hitschfeld, U.; Krebber, F. (Eds.)Akzeptanz in der Medien- und Protestgesellschaft. Wiesbaden: Springer. 2015. pp. 41–56.